Världens snyggaste short! ;)

Wohooo! Jag klarade mig, och jag hade en bra tid också! Sprang runt banan på nätta 44 minuter, och det var tydligen den bästa tjejtiden dittills ;) Men ja, jag startade först också, och jag kom tillbaka rätt tidigt, så tjejerna som sprang efter mig i min klass kan ju få bättre, det tag jag nästan för givet, för jag gick hela vägen ;)
Tyvärr så började det spöregna när jag skulle hem, jag tycker synd om stackarna som var ute då :P Men jag tyckte synd om mig själv också, för Nicco hade blockat min moppe, så jag var tvungen att åka rakt igenom ett buskage för att komma ut ;) Jag var rätt dygnsur när jag kom hem ;D

image317

I skolan hade vi rätt chill iaf, och nu har jag ett par svinsnygga shorts också!!

image318



Imorron har vi äntligen bouleturneringen, som jag nämn ett antal gånger ;) Men det ska bli så jävla kul :)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: helena

vi var ute när de börja regna! shiiet va blöt vi blev! xD Skitsnygga shorts förresten!:D

2008-05-20 @ 18:06:06
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0