Elin är på G!

Såhär såg det iaf ut där vi satt och jobbade ;)

image294

Vi hade uteritt på ridningen iaf, jag hade mysShannon :) Annars idag då.. På engelskan drog jag och Erika ner på stan och lånade engelska böcker, vi ska göra en bokrecension.. På NO:n började vi som sagt med en uppsatsliknande grej, jag tror jag ska skriva om kloning iaf.. Liksom resten av klassen typ ;P
Annars då.. På musiken sjöng vi i typ en kvart, sen fick vi sluta, jag ska göra mitt musikarbete om blockflöjter, och de kan jag redan tillräckligt mycket om ;) På svenskan snickrar jag och Erika på vårt jobb (vi ska göra en inlärningsmaterial.. Don't ask ;P), och på matten jobbade vi bara på.. Vi har ju nationella imorron också.. Det går nog bra :)

Annars är det väl inget mer, så jag dunstar och äter lite piroger nu jag ;) Peace!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Fin design du har fått! Har inte sett den förrän nu! xD Den är rätt ny va ?:)

2008-05-05 @ 20:54:44
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0