Wunderbara wäder ;D

Hejsan! Idag har det varit en underbar dag, och inte bara genom vädret (över 20 grader i skuggan :D).

Jag hade med mig min nya älskling till skolan, men jag har inte riktigt installerat allt, så jag lägger till bilder lite senare. I alla fall så hade vi typ ingen teknik alls, för duktiga Peter fick inte igång filmen vi skulle se, så vi fick håltimme, jobbigt ;D Jag och Erika stack till Lokalen (en SSU-lokal) och spelade Guitar Hero, som jag totalt suger på ;D Jag klarar typ knappt I Love Rock n' Roll på easy, vilket är illa ;D

    

matten jobbad vi lite bara ;P på lunchen stack jag och Erika en sväng till torsberg och hälsade på Emelie Larsson. Sedan hade vi NO, satt uppe i studion och hade kul. På SO:n sedan började vi titta på "Gökboet" som vi ska titta på nu ett tag. Handlar om nån kille som åker in på mentalsjukhus, den verkar bra. Sen slutade vi, och jag dissade att åka till chokladboden, jag orkar inte och vill inte slösa soppa med moppen heller ;P

Ikväll ska vi till stugan och sova, jag kommer åka moppe så jag kommer hem tidigt ;) Det var nåt med att kanske några bekanta skulle dit också, men jag vet inte riktigt.. Jag ska tvinga mamma att ta dit teven så jag kan titta på Så Ska Det Låta också ;D Och Morden I Midsummer såklart! ;) Men nu ska jag försöka få min kamera att tanka över bilder till datorn ;) Peace love!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

you dissed us ;D men vet du vad ?! Vi såg en tvilling till din moppe där uppe i segersta ;D Precis samma märke och form, bara lite mer rosa ;)

2008-05-09 @ 18:55:06
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0