Youtube-tönt!

Hejsan! Har suttit hela kvällen och kollad på olika youtube-klipp, man fastnar i timmar på den sidan alltså! Men nu är ju klockan rätt mycket, så jag ska försöka sova lite nu ;) För några timmar sen ritade jag upp mönstret jag ska ha på mina bakfickor på mina shorts också, de kommer bli svinsnygga! Det är ett "E" på ena fickan, och "lin" på den andra, som såklart kommer sys med rosa tråd! Nu vill jag bara bli klar med dom, de kommer vara så snygga!

Men som sagt så tänker jag sova lite nu. Och jag tror jag kommer försöka göra fler vloggar, allt eftersom jag kollat på youtube ;D Men jag ska försöka, jag har ju ändå ett youtubekonto så ;P Aja, peaceout!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0