Blingad grafritare, gym och så ;)

Hejsan! Ooh, jag är trött. Jag har vart på gymmet i över en timme! På lovet! Jag är så stolt över mig själv ;) Men jag är ändå trött..

Igårkväll tittade jag på Mamma Mia! Och jag måste ärligt säga att jag inte fattar varför alla älskar den så mycket! Visst, den var väl rätt bra, men bara i High School Musical-nivå. Den är inte värd exakt alla lovord den fått.
Sen blingade jag min fina grafritare också, så nu är den skitsnygg!!!



Min älskling ;) Nu ska jag göra några punkter på min Att göra-lista som jag gjorde igår kväll. Den har 23 punkter, så jag får sätta igång nu ;) Ha det bäst! <3

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Den är visst bra !! As bra låtar o bra story men du har rätt i att le ler typ hela tiden xD

2008-11-02 @ 15:35:30
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

härligt för dig, hahaha ;)

HAR VI INTE BIOLOGI?! :o jag som har fixat det idag också, buhu.. haha :D

2008-11-02 @ 20:33:23
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0