ett äpple :)

Sitter här nu och peppar för kvällen, har precis målat naglarna, så jag skriver väääldigt försiktigt. De är rosa, på request av André, och jag ska sätta dit någon liten strassten senare ;) Mer då? Jag har valt kläder i alla fall, och jag tror jag antagligen kör det vanliga sminket; sotning. Fast inte extremt mörkt ;) Sen ska jag ha uppsatt hår i alla fall, annars svettas man ihjäl. Luggen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Alla har sagt snélugg, men jag ska trimma lite och se hur det ser ut med hellugg i alla fall ;D

Snart kommer mina kusiner hit också, födelsedagsfirande för både min brorsa och en av kusinerna. Så det blir fika och så. Men tja, förberedelserna fortsätter, och det kommer bli svinkul ikväll! :)

 

Tidigare idag hade vi bild, och jag blev klar med mitt lilla äpple. Engelskan fortlöpte utan större problem, vi tittar på en rätt tråkig film som heter "Stand By Me". Jag tror jag har sett den förr, för mååånga herrans år sedan. Sen åkte jag och mammi och handlade, sen åkte vi hem i regnvädret. Och tja, nu ska jag återgå till mina Tranisch-förberedelser ;) Ha det bra sötnosar! <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

okej tack :D! ska jag skicka bilderna på mail eller :)?

2008-11-14 @ 23:33:49
URL: http://johannahaggmark.blogg.se/
Postat av: Erika

Hoppas ni hade kul, utan mig så klart kan det inte bli så hemst roligt xD haha xD

2008-11-15 @ 09:41:20
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/
Postat av: helena

fint linne du hade igår:) glömde säga de.. xD

2008-11-15 @ 13:28:39
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0