EUREKA!

Good evening :) Hur mår alla? Jag mår utmärkt, det känns härligt med helg. Jag känner mig himla inspirerad också, så i helgen kommer nog några nya bloggdesigner!

I skolan idag har det varit lungt och härligt. Jag fick en penna av Robin som lovat, och den var himla fin. Rosa och allt ;) Vi hade föreläsning om mattens historia också. Trots att jag tycker om matte så höll jag på att somna! Den tråkgiaste föreläsningen jag någonsin varit på!!! Men det var Arkimedes som skrek "Eureka!" när badvattnet rann över i alla fall. Så mycket lärde vi oss.

Efter det hade vi bild och engelska. Jag har tagit hem mitt lilla äpple nu, och nästa vecka ska jag börja måla av Lisa, bara för kul liksom ;D

Ikväll tänker jag softa framför Sex And The City med lite popcorn och päroncider, men först ska jag bannemig bli klar med en design jag håller på med. Det blir bara fel, men det SKA bli rätt ;) Imorgon och på söndag har jag stalltjänst, så tidiga mornar för mig alltså ;) Anyways, ha en trevlig helg och kväll, hörs imorgon!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

TACK för hjälpen med designen

2008-11-22 @ 09:08:36
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0