Fars dag

Tja, idag är det fars dag. Pappa har fått en fruktskål med frukt och kexchoklad. Och jag har fått ångest av att sitta och sitta på mobiler på nätet. Jag har tittat på sånadär "flipskärms-mobiler", och de är ju så gryyyymt coola! Sen har jag tittat på några av de svenska versionerna man kan köpa, där man bara kan skjuta upp hela mobilen liksom för att få fram ett tagnentbord. Där har jag fastnat för Sony Ericssons Xperia X1 och HTCs Dream G1. Sen är det ju T-mobiles sidekicks som lockar mest, alltså "flipskärmstelefonerna". Snällasnällasnälla tomten, GE MIG!!!




Vem skulle inte döda för dessa underbara mobiler?! Anyways. Jag har gjort lite designer idag, det blev väl 6 nya på designbloggen tror jag. Med tanke på att det är skola imorgon tänkte jag gå och lägga mig nu också, men vi hörs imorgon :) Ha det bra, pusshejs!!

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Har du också fastnat för dom dära sidekicksen? ;), jag vill så gärna ha en jag med ;)

2008-11-17 @ 17:43:03
URL: http://andsosewoulddance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0