Gym med Link :)

Hejsaan! Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu, sen tänkte jag soova :) Vi hade simning imorse, det var skoj men ooh så jobbigt. Sen var det franska i språkstudion, alltid lika kul.
På svenskan bestämde vi oss för att dissa Aladdin, och istället ska vi spela upp... Håll i er nu.. De Tre Bockarna Bruse xP Orginellast!! Menmen ;)
Matte sedan, historia och promenad hem. Sedan lite väntan på Linkie-Dink, och gym med henne och mammi :)

Nu sitter jag och hjälper Lajsa med hennes bloggdesign, sen ska jag som sagt sooova :) Imorgon har vi skola då, sen ska jag nog bara hem och sitta med läxor och så. En nv-vardag alltså ;D


Haha, gammal lökbild ;D Tack för du var min gymbuddie sötnos! <3

Ha det bra gullungar! <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0