Ironman vs Hulk?

Okej, jag vet nästa storfilm. Ironman VS Hulk. Det blir rätt uppenbart när man slänger in Ironman-skådisen i en Hulk-film. Jag har precis kollat på The Incredible Hulk, och tjaa..  Den val väl lika dum i huvudet som de andra Hulk-filmerna. Missuppfatta mig fel, det är en bra actionrulle, men allvarligt, hur dumma är folk?! Om man skjuter på en sak, och den bara blir större och jobbigare, då SLUTAR man skjuta. Puckon!!!




You heard it here first people! När Ironman vs Hulk kommer ut på bio, då jävlar ;) Och duktigt av regissörerna att visa alla att det blir så också! Nu kan alla lista ut det, smaaaaart drag ;) Fan, den skulle jag vilja se! Snacka skoj, en fuling i en plåtlåda mot en grön värsting, that's entertainment! Tja, nu checkar jag ut, sooova :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0