Jag är biff!! ;D

Hejsan! Nu tänkte jag skriva att jag precis kom hem från gymmet, men det var snart en timme sedan ;) Ja, jag är ju så biff, så det är klart att man gymmar! Nästan varje tisdag hela året, minus på sommarlovet då. Känns bra :)

Imorse hade vi idrott, fyyy f*n vad jobbigt det är med cirkelträning! Ni vet, en massa styrkestationer, och så. Och mellan varje station skulle vi upp och springa också! Man kände sig lagomt död efteråt. Franska sen, och svenska, matte och historia. Vi ska börja med ett grupparbete på historian, men ingen i min grupp ville forska om den vetenskapliga revolutionen.. Men det får väl duga ändå, med Afrikas slaverihandel eller aztekrikena + inkarikena. Sånt som märks ;)

Vad mer? Imorgon har vi biologiredovisning, ikväll är det Ugly Betty och inatt är det presidentval i USA. Så snälla amerikaner, rösta för faan inte fram John McCain som president!!!! De har valt Bush två gånger, man tror de lär sig att det går åt helvete med republikaner i vita huset. Jaja, fingers crossed!



NV är helt normala på bildtimmarna ;D <3 (old pic.)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja, heeeeeeeeelt normala ;)

2008-11-05 @ 07:27:29
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0