Jag vill sova!

Hejsan! Ligger med laptopen i sängen nu, ska verkligen försöka sova snart. Men först ska jag läsa lite på internet om adelns innebörd under stormakttidens Sverige, och ståndsamhället. Pepp på det!

Idag hade vi matteprov, det gick bra, sen hade vi svenska (sagor), engelska (skäll på Anneli Anander), biologi (superpepp på ekosystem!) och historia. Det går skitbra för vår grupp, jag lovar ;P
Efter skolan var jag nere på stan en sväng med några tjejer i klassen, jag hittade ingen bläckpenna :( Min coola NV-penna har nyrligen totaldött, så jag vill ha en ny!!
I alla fall, imorgon är det väl inget specc i skolan direkt, efter skolan är det cavaletti på ridningen, och på fredag är det tranan :) Jag ska försöka hitta någon att göra mig iordning med, men annars skulle jag troligen möta upp med Hella och hennes samhällare därnere. Det ska bli skoj!

Sen på söndag ätnkte jag ta igen en stalltjänst, känns hemskt att ha dom jävlarna på ryggen hela tiden. Sen kan jag ju ta en till nästa vecka, sen veckan efter det, den är jag klar för terminen! Häärligt ;) Anyways, tänkte faktiskt bli klar med historian idag så jag kan sova gott, så nu signar jag ut ;) Pusspuss!


...och såhär såg det ut i Bollnäs den 16 maj i år, nu finns det inte ens någon snö...


/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0