Ny mobil! Eller njaaaa...

Det är min pappas gamla... Men mamma tyckte att jag ska prova ha den ett tag, min mobil har börjat dampa så totalt. Man kan inte ens spela spel :'( Så ja, nu har jag en stor klump som ännu är lite svårmanövrerad. Men ja, det är inte omöjligt ;) Så tills jag skaffar en ny får denna duga, som sagt; et tlitet tag i alla fall :)




Idag har det varit en soft dag. Datokunskap i ny sal (fan, nu kan jag inte spela harpan utan att bli upptäckt!!!), kemilabb med illaluktande klorvatten (tänk lukten av 50 simhallar i en flaska!!!), biologi, svenska, matte och franska i språkstudion.

På ridningen hade jag söt-Asterix, och idag var han faktiskt söt. Han lyssnade och gick jättebra, galoppen var t.o.m ridbar!! Så det känns skitbra efter det :)
Imorgon är det dans på idrotten, sen har vi väl inget speciellt direkt.. Eller ja, jag ska ju gymma också. Ska försöka få med Linkie också, alltid lika trevligt att träffa henne, och det är två flugor i en smäll med gym samtidigt! Sen är det så mycket roligare att gymma med andra med :)

Nu tänker jag lägga mig i sängen och läsa lite biologi, prov på onsdag!! Sen tänkte jag titta lite mer på pappas mobil, tihi ;) Sov gott lovlies!! <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Hörru durru behöver ny blogg grej igen :P den börjar bli tråkig :P nåt med mode att göra med svart o rosa :P

2008-11-24 @ 22:47:07
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0