Ooh, hemska måndag!

Det märks att det är måndag. Jag är helt död i hela kroppen, som jag alltid brukar vara på måndagskvällen. Jag hade som sagt var Asterix på ridningen, och jag hade bestämt mig för att han skulle gå bra. Det trär på krafterna kan man lugnt säga!




Skolan har varit rätt lugn och skön idag, labbarna var skoj (trots att brandlarmet gick mitt i), svenskan var inställd (läraren var bara borta!!), matten var skoj som alltid och på franskan fick vi rita ;)
Jag har upptäckt att större delar av min klass tycker att jag är sjuuuk som tycker att det är roligt med matte. Men jag fattar inte varför! Som nu på geometrin, när man får allt rätt, då känns det så jävla bra, och den lilla kicken, att veta att man har gjort rätt, den gör mig så jävla välmående :) GOOO MATTE :D

Jag tänker raffsa ihop någonting att snaska på nu, är hungrig som ett av, sen tänker jag titta igenom svenskan lite snabbt bara, och sen titta på film :) Jag har laddat ner Systrar i Jeans 2, och den måste nu ses ;D Ha det bäst här i vintermörkret!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0