shopping

Torsdag idag! Och en härlig sådan! Mitt humör har verkligen varit på topp hela veckan faktiskt. Känns bra :)

Skolan var väl inte speciellt på något sätt alls nästan. Efter skolan gick jag ner på stan för att titta runt lite, sen skulle jag fika med min moster också, hon ringde när jag var i skolan. Så jag gick runt och köpte lite småplock av saker, sånt som bara behövs ibland liksom. Plus ett party-linne också, som jag nästan tänkte ha imorgon på Tranisch :) Fast ja, jag kanske ångrar mig och tar ngt annat i sista minut ändå ;)

Ja, utgång imorgon! Jag ska göra mig iordning här hemma bara, det var fullt hos Hella ;) Men sen ska jag möta upp med hon och hennes sp:are nere på stan, och vi går in tsm :) Och om dessa läser, jag ber om urskt i förväg för att ni måste stå ute och frysa häcken av er ;D Jag ska snabba mig ner ;) Tro mig, JAG kommer att frysa. Tänker ha mina korta minishorts med strumbyxor under ;)



Okej, det var det. Nu tänkte jag relaxa lite med Heroes och Gossip Girl, sen tänkte jag sova faktiskt! Ladda inför morgondagen ;) Ha det sött, vi hörs imorgon! <3

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0