Sorry Nicolson!

Tänkte sova nu, med tanke på att jag ska upp om åtta timmar. Jag tittade precis klart på Batman - The Dark Knight. Rätt bra film! Jag tror jag ska sätta mig ner en dag och räkna upp alla mina favoritfilmer och skådespelare och sånt, men då får nog inte filmen i sig en plats. Men Heath Ledger (may he rest in peace), var GRYMT övertygande som en sjuk Joker. Sorry Jack Nicolson, men du är officiellt inte ansiktet för Jokern längre!

Hoppas bara att ni har haft en bra kväll, och så. Och tja, vem vet? Det kanske kommer en låååång lista med alla mina favoriter snart. Stay tuned för mer exklusiv informaion direkt fårn mitt händelselösa liv, you know you love it! ;)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0