Sova!

Nu är jag så jävla trött på matten! Jag trodde aldrig jag skulle säga det i hela mitt liv. Men allvarligt, jag AVSKYR vinklar. Eller ja, jag gillar de inte lika mycket som allt annat... Sen har jag ett gymt sockersug också. Och det är ju positivt med tanke på att det är min 47 godisfria vecka. Nej, kombination med Pinks nya ASGRYMMA platta och personlig sinnesstämning känner jag mig inte 100 % positiv heller. Jag är snarare 70% positiv, 10% frustrerad, 5% trött och 15% förvirrad. Och snart kommer jag vara 100% arg på Jens om han inte stänger av sin musik!!


Nej, men jag är lite stressad, lite allmänt nere och så. Med läxor och en massa som gjorts har jag inte fått så mycket sömn på senare tid, det är liksom inte så bra direkt. Men ja, jag ska försöka pigga på mig, med världens bästa klass borde det inte bli så svårt :) <3


/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0