Torsdag, härliga torsdag :)

Hejsan! Herregud vad ofta jag säger 'Hejsan' om dagarna. Jaja. Nu har jag precis kommit hem från stallet, luktar lite häst så jag ska duscha nu snart. Jag hade Totte, han är STOR! Som i RIKTIGT stor.

Skolan har bara flytit på idag. Vi fick titta igenom matteproven, och såklart hade man bara enkla slarvfel på G-uppgifterna xP Vi börjar komma någonvart på historian också! Så det känns på topp :) Min penna lever också, och som plåster på såren har Robin lovat mig en ny penna också :)

Ja, min lilla bloggdesign-buisness rullar på med :) Ni vet väl att ni kan beställa designer av mig för en billig penning va? *Smygreklam.se* ;) Och tja, senare blir det lite Heroes, lite annat kanske, lite mer lyssnande på Pinks nya platta, så GRYMT bra <3



Här får ni lyssna på min favorit just nu, I Don't Belive You. Jag får allvarligt gåshud.
En annan av hennes låtar, en gammal en (You make me sick), innehåller frasen jag verkligen känner igen mig i numer. "I want you and I'm hating it". Anyways, köp hennes nya, ASBRA! :) Jaja, nu ska jag hitta på något ;) Ha der bäst, pusslove! <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hurrudu. Orkar du inte göra en risigt snygg bloggdesign till mig? Det hade varit väldigt roligt. :-)" var från mig. :$

2008-11-20 @ 21:34:38
URL: http://llinneabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0