update!

Nu känner jag mig rätt usel på att uppdatera här ;) Men ja, livet har rullat på. Nya mobilen känna toppen, bättre än min gamla älskling på långa vägar. Jag har gymmat både idag och igår, så det känns toppen! Jag känner mig riktigt biff ;) Igår gick jag med Linkie, och idag gick jag med Hella. Igår var det fullt, idag var det näst inpå folktomt.

Vi hade biologiprov idag, pluggade som en galning igår. Men det kändes ändå bra, jag kunde alla frågor, trots att tidsbristen gav usla svar på vissa av frågorna. Får hålla tummarna på ett bra omdöme nu bara, jag vill ju helst visa att jag kan det, för det gör jag ju.

Imorgon börjar jag tidigt, slutar rätt tidigt och har teori på ridningen. Härligaste tajmingen vettu! ;P Jag tror jag tänker kila ner på stan en liten sväng först och titta lite julklappar (julafton om mindre om en månad people!!!!), och sen blir det antagligen promenad till stallet, och lite plugg. På fredag kommer jag antagligen inte kunna röra mig (jag och Hella körde hårt på gymmet ;)), men då ska jag i alla fall på stan med Linkie en sväng :) Sen i helgen ska jag ta igen de två sista stalltjänsterna (sen blir det sova av på helgerna!!), och jag skulle väl ner på stan med Erika en sväng då med. Fullt upp för lilla mig alltså! Och nu ska jag fan bli pank av all julshopping med ;)


Megabiffarna! <3 (eftersom min nya mobils kamera faktiskt är bra så kan ni räkna med fler bilder ;))


Ha det bäst, nu ska jag soova :) <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

biffarna nummer ett ;)

2008-11-27 @ 21:36:14
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0