Hicka ;)

Hejsan! Efter en lång dag är det härligt att slappna av lite, inte sant? :) Sitter och smsar lite och är halt social på bdb och så. Annars tänkte jag städa lite på mitt golv snart. Inatt tänkte jag sova uppe, men jag somnade aldrig, så jag bara drog ur allt ur min nedre säng mitt i natten, och somnade som en stock. Men kläderna är fortfarande på golvet, trots en härlig natts sömn ;D

Idag har vi haft lite olika saker ja. Datorkunskapsprov, gick rätt bra tror jag :) Hmm.. Biologi, vi blev väl rätt klara där. Axel ritade en himla snygg skabb-varg med hovar, vet inte varför dom kom dit, menmen. Ingen kemi, vår lärare var borta, så vi flikade in lite biologi för skojs skull ;) Så vi satt och skrattade mest på hålet, det blir mycket sånt på nv :) Sen var det svenska, satt med Lisa, Anton, Saga och Karin ute vid ett bord, och jag höll på att somna som vanligt. Jag är inte särskilt pigg på svenskan. Sömnpiller som tusan! ;P
Vad hade vi mer? Matte ja. Tänk, stoppar man in två elever som inte hör hemma i nv08s mattesal blir det total katastrof! Alla flyttade runt som tokar ;)

Sen fick jag sluta eftersom jag inte hadr franska ;D Naajs!! Så då promenerade jag till stallet med Susanna som sällskap, och där satte jag mig och räknade matte :) Vi hade teori, så det var inget speciellt. Ja, nu är jag här hemma och hickar som en tok. Ska dricka lite vatten nu tänkte jag ;) Imorgon har vi matte, svenska, historia, idrott och franska.. Sen sa jag och mamma iväg till gymemt och leka biff. Annars i veckan har vi väl inget speciellt... Tror jag. Vi skulle kolla på någon teatergrej på fredag, men annars är det ingenting :) Ha det bra, nu ska jag sluta hicka ;D <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0