nv08 <3

Hejsan! Sitter och äter lite popcornskrap från mina uppätna popcorn nu, det är lite salt. Vad kan jag säga om dagen idag? Jo, vi hade biologi-redovisning ja. Jag, Sofie, Maja och Axel hade vår lilla blandskog som vi babblade om, det gick väl bra. Svenska, 80 minuter matte, englska och historia. Det visade sig att vi varken fick om slavhandeln eller om aztekerna, vi vet inte vad vi fick, eftersom vi inte kan bestämma oss. Jag vill ha typ upplysningsidéerna, kyrkans splittring, nåt sånt. Eller ostindiska kompaniet, det är väl i alla fall extremt intressant! Men det blir antagligen ngt annat ;)

Nu sitter jag och tittar på Gossip Girl, kärlek på den serien!! En annan sak är att jag fått hem klassfotot vi knäppte för tre-fyra veckor sen. Men jag ska inte behålla det, jag nöjer mig med skolboken, som förhoppningsvis inte dröjer för länge ;)



här är hela min klass! Jag tänkte skippa att tråka ut er med namn dock. Kanske på bdb? ;) Men de flesta ser ändå annorlunda ut så, med hårfärgning, hårkippning och sånt. Kärlek till nv08! Menmen, nu ska jag återgå till Gossip Girl, sedan titta igenom Jens gamla skolböcker, de är fyllda med sjuk humor som bara några få kan skratta åt, och jag är en av dom ;D <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0