Händelselösa afton. ;)

Hejsan! Dålig uppdate, jag vet ;D Igår var det Tranan alltså, och guud så trött jag var när jag kom hem till halv två igår!
Tranisch var askul, med mycket dans och skrik. Det var stekhett där inne, och jag är glad att jag inte tog mina tjocka strumpbyxor, mina tunna nylonisar var tjocka nog. Jag gjorde även det enda rätta och satte upp håret, ett litet tips; gå aldrig på Tranan med utsläppt hår, det blir svettigt! Sen satte jag små strasstenar vid ögonen också, jag tyckte det var rätt sött ;)

Jag klippte faktiskt luggen igår också, så numer kan jag ha hellugg och fortfarande se saker! Idag har jag inte gjort någonting alls, inget vettigt i alla fall. Datorn har stått på hela dagen, jag har tittat lite på Kung Fu Panda (den är ju så braa! ;)), sen nyss tittade jag klart på Systrar i Jeans 2, bästa filmen på lääänge faktiskt! So see it! ;)



Anyways, jag hoppas att ni har haft en roligare dag än mig i alla fall, och att något faktiskt hände i erat ;) Men ja, jag vill tacka samhällarna och Hella igår för en trevlig kväll, och ni får ha det bra och så :) Pusspuss!

/ elin ♥

Ps. Hur ser min blogg ut för er? Det är meningen att de vita spalterna ska "passa ihop" med de där uppe, gör dom det? Bara nyfiken ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Provocera jag?! Neee.. xD Roligt för er att ni hade kul i fredags xD själv lämnade jag inte sängen xD Sen i går hade jag lite kul med några polare xD

2008-11-16 @ 13:07:26
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0