stalltjänst

Hejsan! Jag är lite mör i kroppen, och trött som as idag. Jag har varit på stalltjänst, så med 6 timmars sömn i kroppen gick jag upp imorse, och cyklade till stallet. Det blev några timmars slit och släp, sedan cykel hem igen, i svinkall motvind.

Nu har jag bara suttit lite framför datorn, gjort lite designer, lyssnat på musik osv. Resten av klanen är på badhuset och är funktionärer på en simtävling. Nu tänkte jag promenera till köket för att hämta något ätbart och snaxa lite på, sedan titta på en film :)

Ha det bäst!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

har ud fått mitt mail jag skickat till dig? :)

2008-11-16 @ 18:30:14
URL: http://nosunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0