bildspecial ;)

Hejsan! Shit, det är redan fredag. Dagarna bara flyger förbi! Jag tyckte det var augusti för bara några dagar sedan, det är ju december snart! Tiden går fort i nv08.

Dagen har varit soft, såsom fredagarna brukar vara. bild imorse, jag satt och målade... Jag vet inte vad jag gjorde, jag bara gjorde nåt. Sen hjälpte jag Anton lite med hans gris ;) På engelskan sen satt jag och Anton och jobbade med våra koalor och vombter, sen hade Anton lite roligt med att hoppa nerför trappen med. Inte lika roligt för mig som trodde han skulle bryta benen.

Efter skolan följde jag med en klasskompis till stationen, sen gick jag ett varv på stan i väntan på att Linkie skulle komma. Sedan när hon kom hade vi det trevligt, köpte lite julklappar och fikade god varm choklad med pepparkaka :) Sen blev det en lååång promenad hem med ont i benen, god middag och nyss en härlig dusch. Klockan är tio nu, och eftersom jag ska upp sju imorgon tänkte jag inte vara uppe särskilt länge till. Sen har jag suttit och lekt lite i photoshop nu, för att ge er ett bildspecial från veckan ;)


Ja, bilderna från tala för sig själv, och jag loggar ut nu. Ha en underbar helg, och vi hörs! Kom ihåg att köpa julklappar och gå på julskyltning på söndag! Pusspuss!

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad heter kaffen och vart har du köpt den ? ser jääte smarrig ut :)

2008-11-30 @ 20:24:51
Postat av: Wallin (the man) ;)

Finfina bilder fan :D

2008-12-05 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0