i brist på rubrik

Hejsan! Är lite trött och har lite ont i kroppen nu, men det känns bra ;D Jag har ju varit och gymmat nu efter skolan, it fells good ;)
Snabbt om skolan idag; Ultimate på idrotten, skitkul faktiskt! Jobbigt som as, men skitkul! Franskan sen, vi ritade våra drömhus, och vi var tre pers. Kändes lite överbefolkat. Svenskaprov efter en låång lunch, och efter provet (som typ tog en kvart) hade vi lååång rast. Matte sen, lite rep. inför provet imorgon, och historia sist av allt. Cykling hem och ner på gymmet sen ;D

Ikväll tänker jag titta på Heroes, det har kommit ett nytt avsnitt :D Sen tänkte jag titta igenom lite saker, plocka på rummet och lite så, sen soova :) Imorgon är det matteprov, på torsdag är det ridning, på fredag är det tranisch (vet inte om jag ska gå dock..), och ja, sen är det helg igen :) Och nästa vecka har vi simning på idrotten, sweeeet!!



/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

här var vi snygg! hahahah

2008-11-11 @ 20:36:08
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är en irreterande mupp i översta vänstra hörnet!

2008-11-15 @ 14:41:22
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0