rosa naglar o lugg ;)

Huva, nu är jag trött! Skola + ridning + kallt väder tar ut sin rätt nu på kvällen ;) Sitter och leker i photoshop nu, you know I like it. Jag har snickrat ihop två urgulliga designer faktiskt :)

Okej, skolan. Det var dugligt, vi fick tillbaka tre prov idag faktiskt. Eller ja, matteprovet fick vi inte tillbaka, men vi fick reda på resultat i alla fall. Tja, jag är väldigt nöjd kan jag säga ;) På svenskan gruppade Lena in oss, och vi ska ta reda på lite fakta kring en saga, och sedan spela upp en scen med. Jag hamnade med Sofie Einars, Stephanie, Tove, Andreas och Tobias, och vi valde Aladdin ;D Andreas ska vara Jasmine, och Tobbe Aladdin ;) Iofs har vi inte riktgt läst sagan, så jag vet inte ens om Jasmine är med i den "riktiga" så att säga...

Vad mer? Jag hade ridning. Jag fick Caprina, det var ett tag sedan. Hon blev putt efter typ halva lektionen, och gick och nickade som en galning resten. Hurra! ;P

Imorgon har vi simning på idrotten, det ska bli skooj! :) Den enda sporten jag inte helt suger på typ ;P
Sen ska vi vara i språkstudion på franskan, det är alltid lika kul. Okej, men nu är jag riktigt trött, och trots sovmorgon imorgon tänker jag sova nu :) Godnatt! <3


Jag har rosa naglar och lugg! ;)


/ eiln ♥

Kommentarer
Postat av: Psst...! noescape

Jag brukar också ha rosa naglar! :D

Gillar dne färgen XD

2008-11-18 @ 21:22:50
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0