thursday

Kom nyss hem från ridningen, är helt slut, men oj så bra det gick! Kändes härligt att få Shannon att börja arbeta lite.
Annars har dagen känts bra i sig, kallt som tusan att cykla imorse, men på något sätt måste man ju till skolan! Väl där hade vi biologi, och vi lyssnade på de sista redovisningarna. Sen hade vi matte, engelska, franska, historia och kemi. Satt med ett lite småjobbigt tal på matten, men i sista minuterna löste jag skiten, and it felt good ;)

Eeh, ja. Efter skolan var det bara att trampa hem i svinkylan igen, bara för att upptäcka att jag inte skulle hinna med bussen till stallet. Sedan tänkte jag gå, men jag råkade fasta liiite framför teven, och det blev tillslut cykel till Sporthallen, där jag lämnade den tills imorgon, och snabb gång därifrån. Jag kom i tid i alla fall! ;)

Nu tänker jag i alla fall ta en lååång härlig dusch innan det är åter dags för middag, och idag blir det våfflor, yummy!!
Sen tror jag det blir någon film i sängen, möjligtvis någon liten teveserie, lite härlig underhållning inför morgondagen, som kommer att innehålla en teater (Eva och Adam), lite bild (rita på mitt lilla äpple), och engelska med glosförhör och lite smått och gått. Ja, nu ska jag duscha, vi hörs! <3

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0