Torsdag

Tralalaa! Fyfan, ni skulle ha sett vilken vurpa jag gjorde med cykeln påväg hem från stallet! En riktigt praktvurpa med, och fyfaan vad jag blev blöt ;) Puchen är inte så snäll ibland ;D

Idag har det varit en härlig dag faktiskt. Eller njaa, nästan i alla fall. På biologin tittade vi på en film om ALLA äckliga små djur som bor i våra hus och PÅ våra kroppar. Men konstigt nog blev jag inte särskilt äcklad. Sen var det några himla roliga inslag med, typ kampen mellan flugan och David ;D
Sen hade vi matte med min bästa vän Pythagoras Sats! <3 Och efter det engelska med allas älskling Anneli Avander.

Efter en låååång lunch som bestod av en himla massa snack om typ.. allt, så hade vi franska, historia och kemi. och fyfaan vad stressade vi blev på historian! Vi har knappt börjat skrivit på uppsatsen, det blir att sitta hela helgen med den! Plus allt annat man ska hinna med också (stalltjänst, shopping, julskyltning på söndag osv..). Jag är nästan stressad.

Men nu kallar mitt jobb, bloggdesigner ska göras ;) Pusspuss!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0