Pieces of my heart is missing you.

Jag har haft låten på hjärnan hela dagen, den är braa <3




Hej, hallå, god dag! Hur är det? :)
Igår kväll cyklade jag iväg till Ruben, det var jätteroligt att se henne igen, det var längesen! Vi tittade lite på film; What happens in Vegas (bääst), Step Up 2, the Streets (bäst!!!), och Another Cinderella Story (bra!).
Sen cyklade jag hem igen, och vet ni en sak? Det är skiiiitläskigt att cykla på en mörk, övergiven skogsbilväg mitt i natten, speciellt när man vet att det finns björnar i skogen ;P

Imorse vaknade jag, och lyxade till min frukost lite. Jag åt stekt ägg på toast, supergott! Det slår min mammas lidl-müsli i alla fall ;) Sen har jag dammsugit lite, städat buren till lilla Bonny och tittat på Gossip Girl. Jag ska försöka ta mig ut och jogga lite om nåt tag också. Motion är tydligen bra för kroppen ;)

Ikväll blir det väl bara innekväll skulle jag tro. På onsdag ska jag med Hella ner till Holmschveden, där vi ska sova :) Myys! Sen blir det Gävle, Gävle, Gävle, med SHOPPING på torsdag :D Aah, jag längtar!

Ha det bäst, xoxo

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0