3 timmar hål ;)

Jepp, nu har jag alltså varit i skolan och gått på datorkunskap, och åkt hem igen. Det var en rätt tråkig lektion, och jag höll på att somna. Men det gjorde de flesta, mest för att det var tidigt, och jag sov i typ 6-7 timmar inatt.
 Vi hade en snubbe som hela tiden frågade om "Vad är en dator?", och inte en jävel kan ju svaret på det. Jo, förvisso är det en stor plåtburk som man spelar spel och blogar på, men han ville veta innehållet i den.
 Men han fattade inte efter de 200 första gångerna att ingen skulle svara, eftersom ingen visste det, så han bara frågade på.

Jaja, nu är jag i alla fall hemma över lunchen, jag börjar ett igen, och jag funderar på hur mycket jag hinner sova fram tills dess, för jag är verkligen skittrött! På vägen hem svängde jag förbi på Dollarstore och köpte ett till kollegieblock, och det blev ett gigantiskt rosa. 200 sidor, jag kommer nog ha mer än ett ämne i denna ;P Datorkunskapen i alla fall, och svenska. Kanske nåt mer om det kommer upp ;P



Nu ska jag fixa några designer tror jag, både att lotta ut några, sen ska jag göra några fler också, som läggs upp nu i helgen :) Ha en fortsatt bra dag i alla fall, så hörs vi ikväll efter ridningen :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

tror vi har olika datorkunskapslärare ;) vem har ni ?:)

2008-09-01 @ 19:41:36
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: mum

vilket fint block!

2008-09-01 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0