Bada balja ;D

Hejsan! Urusel update nu i helgen, men vaddå, det finns ju inte internet mitt ute i skogen ;D Jag åkte ju till Erikas stuga igår, som ligger mitt ute i ödemarken, och det var trevligt. Vi spelade Wii, badade balja (väldigt varmt och skönt), och hade trevligt bara ;) Vi sov ute i en liten stuga, och det var svinkallt där! Allvarligt, jag sov med strumpor, mjukisbyxor och skoltröjan, och ett täcke, och frös verkligen häcken av mig!!

Aja, jag kom hem tidigare idag i alla fall, och jag har gjort lite läxor nu, och tittat på The Mummy Returns, skitbra film ;D Jag älskar småpygméerna, de är så jävla coola!! Ska väl ta och sova nu, lite bilder från gårdagen kommer imorgon :) Sov gott, ha det bäst, så hörs vi :D God natt!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha jag vann över er på wii!! Muhaha... !!! Du säger att du frös vad tror du inte jag gjorde då?! Du tog ju mitt täcke! Jag sov med obekväma filtar... Tänker fan försöka få tillstånd att ha alla er tjejer här uppe ngn kväll o ha film kväll xD

2008-09-21 @ 22:04:15
Postat av: Jacqueline

Hej Elin :D Designen är jätte fin, undrar bara om ramen går och fixa så att den är mer precis,på sidorna... där headern slutar och "ramen" börjar? Och så om det går och fixa så att ramen går runt hela "det vita", det slutar som längst ner. Undrar bara, om du skulle kunna ta bort att det är understruket så där på de "senaste inläggen".. eller "länkar" och allt det där?

Kanske är för komplicerat det där? Annars är det jätte bra ;D Tack så mycket (på förhand)!!! :D<333

2008-09-22 @ 02:02:28
URL: http://lovej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0