Blogg.se make-over??

Kom nyss hem från ridningen, och jag är helt slut! 45 minuter på Biggles och min rumpa svettades!! Ska ta en låång varm dusch nu, sen hitta något att gnaga på, sedan tänker jag sova tidigt idag. Loggade nyss in och blev bara liite förvirrad, blogg.se är totalt ombyggt! Ska titta dit sen igen oh försöka vänja mig vid det ;)

Annars då, vi har idrott imorgon, och kemi, vilket är nytt. Vår kemilärare var ju sjuk förra veckan. Sen har vi franska, svenska, matte och historia också. Sköj.. Men nu vill jag duscha!! Ha det bäst!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Loggar du in på blogg.se? Jag loggar alltid in på publishme.se nu. :p

2008-09-01 @ 21:25:26
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: helena

okej ;) jaa du vem har vi, nån gråhårig tant, kan heta tina ;) låter det bekant ?:P

2008-09-02 @ 16:40:43
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0