Bonny <33

Aah, bonjour! Hur mår ni? Jag mår väl bra, trots att jag inte gjort det hela dagen..

Vaknade imorse efter en låång sömn, härligt sånt :) När jag höll på att göra mig iordning så upptäckte jag att Bonny var uppe, och att han satt och typ huttrade. När jag såg närmare hade han blodiga tassar, och sen såg jag att det fanns blod i hela buren. Ooh fyfaan vad rädd jag blev! Nej huuva.... Det blödde från hans nos. Så jag spenderade hela morgonen och dagen och trodde att han var döende, men sen när jag kom hem efter skolan mådde han tack och lov bra.



I skolan idag då? Jag började som nämnt elva med franska, vi arbetade lite med Edith Piaf, alla älskar Edith Piaf ;D Vi ska se filmen om hennes liv nästa vecka ;) Sen hade vi svenska, matte och historia. Kort dag ändå :) Hann träffa André lite på lunchrasten också, och hans kompis Per, som fortfarande är rätt irriterande.. Sen så har det väl inte hänt så mycket speciellt. Eller jo, jag har ju gymmat också ;) Alltid, varje tisdag, drar jag till gymmet och blir biff! Eller ja, jag blir väl i alla fall en lövbit ;D Elin goes humor ffs!!

Det blir i alla fall inge tranan för mig på fredag, på grund av brist av deltagande människor (a.k.a inga ska dit), så jag skulle vara med André istället ;) Jag ska tvinga honom att se Step Up 2, den är fortfarande extremt bra :D Vi har fått lite läxor också, historia (källkritik) och franskaglosor. Men de får snällt vänta ikväll, för ingen har väl missat att Ugly Betty börjar igen? :D Häärliga tider ;)
Annars i veckan händer väl inget speciellt... Jag har ridning på torsdag.. Helgen tänkte jag boka för plugg och designer, och sen nästa vecka har jag inte heller något speciellt inplanerat för. Så ja, livet är rätt sweet just nu :)

Men ha det bra, så hörs vi imorgon igen :)



Pusspuss!

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Brist på människor som ska på tranan?! Jag o Malin ska ju dit och det borde lätt räcka!! Kmr o hälsar på på torsberg i morgon ledig hela dagen xD

2008-10-01 @ 13:58:34
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/
Postat av: helena

men lilla bonnie då... :/:/ varför blödde han ? :(

2008-10-01 @ 15:27:16
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0