Cheaters!

Hejsan! Hinner skriva lite snabbt nu innan jag ska iväg och rida ;) Det har vart en alldeles utmärkt dag idag, och lektionerna var helt klart överlevbara. Och vi har verkligen världens coolaste mattelärare. Vem mer än Håkan Lenneby visar hur man spelar spel på sin grafritare och säger "Ja, det här kan ni ju spela på mina lektioner när ni inte orkar jobba, så kan ni ändå låtsas som om ni jobbar"?! Cooling ;D

Annars då? Vi spelade neger och president på en rast, då framkom det att Sofie och Emmelie har suttit och fuskat när vi spelat hela veckan! Och trots det lyckas dom inte vinna ;P
Igår satt jag barnvakt åt min lilla kusin Clara medans mamma och min moster sprang. Det gick bra, ända tills tv-programmen tog slut och Clara ville hitta på nåt annat, och hon blev arg för att studsmattan var blöt och att vi inte har några leksaker :P Men vi överlevde båda två ;)

Imorgon har vi soft dag, sovmorgon till kvart över tio, bild i två timmar, rast och engelska efteråt, vi slutar två ;) Häärligt! På lördag ska jag och girlsen ner till Gävle, Stina fyller år och ska ha lite firande ;) Vi ska ha maskerad, och jag ska gå som Paris Hilton ;D Men det var allt, for now ;) Vi hörs sötnosar, love!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0