Fotboll suger

Alla älskar väl minneskort? Mitt dampade söner, så mina bilder från idag och igår försvann :( Buhuu! Men ändå, har snott lite bilder från Hella ;) I alla fall, här är bilder från igår, och alla vet att jag gillar kollage ;)



Ja.. Sen idag åkte jag ner på stan en sväng för att titta på när Hella gick tamburmajor för första gången! Hon var så duktig så :) Nere på stan träffade jag Ruben en sväng, och Jolin också :) Sen åkte jag hem, och jag har inte gjort så mkt här hemma, gick ut och gick en långpromenad för några timmar sen. Life's good..



Ha en bra kväll! Jag kommeratt mat-strejka och vara sur inne på rummet resten av kvällen som protest mot att min pappa tycker att han har rätten att ta ifrån mig teven bara för att titta på nån töntig jävla fotbollsmatch. Vill ni ha fakta?
SVERIGE SUGER PÅ FOTBOLL OCH KOMMER ALDRIG VINNA NÅGON INTERNATIONELL TÄVLING!!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

tack själv :)

2008-09-07 @ 13:17:42
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0