Fullspäckad vecka!

Hejsan! Aah, gud vad livet är härligt ibland. Skolan går bra, det går bra i övrigt också och livet liksom ler brett och glatt åt alla :D Haha, och det som brukar vara höstdepressioner nuförtiden? Inte då. Skolan rullar på bra, ridningen med, och mitt liv i största allmänhet är bra idag. Och alla andra dagar. Jag har anti-höstdepression säger vi!

Men hur har ni det då? Många i min klass vet jag stressar som tusan över skolan. Men det ska man inte göra tycker jag, för man måste ha tid till allt här i livet, inklusive att slappna av. Säger tjejen som precis ska sätta sig och plugga ;D Nej, men ta det lungt och stressa inte, det löser sig i slutändan ändå :) Be strong! Och jag har ingen större anledning av att peppa hela världen, det är bara skoj ;D

Anyways, idag var vi vid Björktjära-tjärn och lekte biologer, kallt som tusan och tjockt med dimma, men det var sköj! Allvarligt, man såg inte fem meter framför sig! Sen när det väl lättade försvann allt på tjugo sekunder ;)
Planer i veckan då? Imorgon ska jag gymma med mammi, här ska vi bli biff ;D Sen ska vi leka i språkstudion på franskan också, Boelle och jag ägde det ;D Ja, nuförtiden heter hon Boelle också ;D Hmm.. Ridning på torsdag, hoppas att Jennifer är frisk då :] På fredag ska jag ev. ner på stan med Hella också, om det inte kommer upp något ;) Sen på lördag skulle Malin ha myskväll också, som kompensation mot att hon var sjuk i fredags. På söndag har jag stalltjänst också. Haha, fullspäckat ;)



Pusspuss, ha det bra :D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

härligt att någon mer än jag är positiv, härligt elin! :) anti- höstdepp!

2008-09-22 @ 22:13:41
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0