Insparken imorgon!

Kom hem från ridningen för bara ett litet tag sedan (skriver Elin och tittar på klockan och märker att det gått en timme..!). Det var mys med uteritt, perfekt väder och bästa Shannon! Schweet!

Men nu när jag kom hem har jag klickat in på Gina Tricot och H&M's hemsidor. BAD! Nu vill jag ha hela affärerna istället! Fast sug att det typ inte finns NÅGOT rosa den här säsongen, då blir jag lite ledsen :( Vad ska jag då köpa? Blir bara svart framöver för mig ;D

Hur har ni haft det ikväll då? Jag ska duscha nu, leta fram något att knapra på, läsa lite bok och soova! Vi börjar tio imorgon, schweet!! Sen slutar vi två också, inte illa det heller. På kvällen blir det tranan också, insparken ffs! Hela torsberg + lika många till, och alla kommer vara EXTREMT nyktra också ;P Men det blir nog skoj, lite packat (hahaha, ordvits ;D) men skoj. Men allvarligt, jag tänker inte dricka, jag är nykterist :) Men alla andra kommer nog dricka ;)

Haha, får se till att få myycket sömn om jag ska orka fyra timmars dansande på tranan tror jag ;D Men ni får ha det sött. Btw, ska ni på insparken?

/ elin

Kommentarer
Postat av: mikaelaberninge

är nykterist jag med och är stolt över de :)

2008-09-05 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0