Insparken var BÄST!

Okej, så vi gick ju på tranan igår, och det var bara bäst! Massa folk där, bra musik och ja, bäst! Vi kom dit lite tidigt dock, de hade inte ens öppnat ;P Sen första timmen var det ingen DJ där, så det var typ urusel blandmusik. Men ja, sen kom musiken, och hela tranan-känslan kom igång, och sen var det bara bäst. Sen att man dog är värmeslag och svett, det hör bara till ;) Men kort och gott, bäst sällskap och bäst kväll.

Snart ska jag åka ner på stan en sväng, Hella ska gå tamburmajor i buo för första gången, och det måste man ju se :) Jag snor lite bilder från igår sen, Hella älskar att ta kort ;)

Ha en bra dag och en bra helg :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

hihi, du får skicka bilderna du tog sen :) <3333

2008-09-06 @ 16:11:16
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: Le petit poule XD

Tjo på dig synd att jag missa insparken hör av er nästa gång det blir tranan och jag är so där!

2008-09-10 @ 09:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0