Love! <3

Ååh, jag älskar uteritter :) Speciellt när de är ut över fält och det är rätt bra väder (y) Och såklart när man har världens bästa Shannon! Vi red runt, och det var bara jättemys. Ut på terräng-banan gick vi, och det var lerigt som tusan, och Shannon blev lite arg på Caprina som bet han i baken, men annars var det underbart! Håller på med en systemåterställning nu på min dator, så förhoppningsvis fungerar den snart.



På tal om ingenting, VÄRDENS SNYGGASTE NV!! Dålig bild, jag vet, men ändå ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

vi är bäst, snyggast och smartast.



lätt! (;

2008-09-18 @ 21:33:17
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Hej Elin :D Du skickade ett mail till mig om att jag vunnit den lila designen, och jag har skickat bild och text till dej.. ville bara kolla om du fått det? :D

2008-09-19 @ 03:36:52
URL: http://lovej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0