Me love Fredag!! <3

Hejsan! Aah, härliga fredag. Humöret är på topp, vi har världens coolaste bildlärare, engelskan var inte alltför irriterande och ja, livet leker. Ska väl strax iväg och hämta hit André som kommer med bussen, så kommer väl Hella och Linkie nån gång med ;) Bilder kommer antagligen imorgon, vi gillar ju att knäppa kort, Hella och jag ;D

Annars då? Jag har typ 5 ton läxor jag tänkte sitta med nu i helgen. Kemi, matte, svenska och lite biologi. Egentligen ingen biologi, men skitsamma ;D Jag kom nyss på hur man växlade så man knäpper svartvita bilder med min kamera, tummen upp för det ;D Men nu ska jag iväg, vi hörs imorgon :) Ha en bra kväll och helg!

/ elin

Kommentarer
Postat av: helena

klart vi gör :)

var skitroligt igår, måste göras om det ;D

2008-09-20 @ 16:44:37
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0