Megalång sovmorgon!

Oooh, vad jag sov imorse! Jag vaknade innan väckarklockan, som var ställd på kvart över åtta. Och det var så underbart också, sova i tio timmar på en vardag. Jag började kvart över tio ;D Och idag hade vi faktiskt bild! Vi ska göra screentryck (typ färg på färg i mönster och så) som gör reklam för NV. Jag ska antingen göra en DNA-sträng, eller en molekyl ;) Först tänkte jag på en människa som druknar i böcker, men det blir liite jobbigt bara ;)

Sen efter en rätt lång lunch hade vi engelska -.- Jag HATAR transkription! Vem f*n bryr sig om ljudskrift?! Det är väl bara att stå ut, vi får ju i alla fall en ny lärare till engelska B. Thank god!

Men ja, nu har jag precis tryckt i mig lite hemmagjord mjukglass, mumma :) Sen om några timmar så kommer Malin, Hella och Linkie hit, så ska vi göra oss iordning för tranan, första gymnasietranan, det kommer bli skooj! Vet dock inte vad jag ska ha på mig, men det är sånt som märks ;)

Ha det bäst i alla fall, så hörs vi väl kanske imorgon? :)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: helena

kommer bli skitkul! ;) o du kanske dissar lösögonfransarna den här gången eller ? ;D

2008-09-05 @ 15:08:03
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0