Okänd rubrik

Hejsan! Hur mår alla? Jag mår toppen! Om sisådär en timme ska jag åka till Erika, och vi ska åka till hennes stuga sen ;) Jag ska sova där, så jag kommer hem imorgon igen :D Och så blir det bara pluggpluggplugg och designer.

Igår var ju som sagt André, Hella och Linkie här också. Det var mys, vi åt tacos, och tittade på Hancock, the Notebook och the Mummy, tomb of the dragon emporor. Eller ja, Hella och Linkie åkte hem vid elva, så den sista filmen såg bara jag och André, och Jens som smög sig in i rummet och snodde min säng ;D

 

Det blev inte så mycket kort ändå, men jag snor från Hella nån dag ;D Ha en fortsatt bra lördag så hörs vi imorgon :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Haha, ok. förlåt, ville inte tjata. :D Tack på förhand, i alla fall :D

2008-09-20 @ 20:30:35
URL: http://lovej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0