Onsdag :D

Hejsan! Hurra, jag är överlycklig! Min dator fungerar helt bra igen :D Det behövdes bara tre systemåterställningar och ett nytt nätverkskort ;) Men jag sitter ändå på den bärbara, en sista gång lixx ;D

Sitter för närvarande (typ) inne på msn, men eftersom det är trådlöst internet så släcks det ner typ hela tiden, så jag kommer aldrig in typ ;P Men nu är jag som sagt tillbaka på stationära snart, så det är ju bra (y)

Annars idag då? På svenskan satt vi och gjorde lite övningar med svåra ord, på biologin tittade vi på värsta grossa sakerna i mikroskåp, på matten jobbade vi, på engelskan hade vi engelska och på historian körde vi redovisning på våra arbeten igen, inför IVIC-elever (alltså elever från andra land), det gick väl.. Dåligt ;D Jag sa fel ord hela tiden!! Menmen ;) Nu får det vara så helt enkelt ;D Sen slutade jag, och nu har jag bara legat och slappat hela kvällen. Häärligt :)

Men ja, nu tänker jag sitta resten av kvällen och installera saker på min andra dator :) Ha det bäst sötnosar!!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt!!

2008-09-24 @ 19:54:41
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0