Ooh, la mér!

Haha, totalt orelaterad rubrik, menmen ;D Det är skoj att säga ;)

Ja, vad gör jag då? Eeh.. Jag sitter och leker duktig student (läxor alltså) och ska göra klart de sista detaljerna med mitt svenskaarbete, göra kemiläxan, snabbt titta igenom biologin och lite så. Sen tänkte jag göra kväll rätt tidigt idag i alla fall. Men svenskan är faktiskt nästan helt klart, bara lite stavningscheck och ihophäftning nu bara, sen kemin har jag inte så mycket i, och biologin läser jag i sängen sen. Smart upplägg vetni ;D

 

Min söta framsida på svenskaarbetet, och close-up på min tolkning av Smaug, den förskräcklige draken ;D


Annars då? Vi hade orientering idag och det spöregnade inte alls ;) På kemin tittade vi på en gammal film från tiden då alla hade fula glasögon och mustach, på svenskan och matten arbetade vi bara mest, på franskan satt vi i språkstudion, och på historian gjorde vi inte heller så mycket. På lunchrasten gick jag, Hella, Frida och Mika iväg och träffade på André och hans kompis Per (som btw är grymt irriterande, jag har inte köpt min moppe på lidl!!!) borta på solrosen, där det var typ skol-fotboll eller nåt ;)
Jag visade en riktigt snygg beskrivning på hur man spelar boboll också xD
Jajustja, jag var ju nere på gymmet och lekte biff också, här är man hurtig ;D

Imorgon har jag inte så mycket inplanerat tror jag. Får väl se om jag hittar på nåt ;) Sen tänker jag inte tråka ut er med övriga inplanerade saker, så jag signar ut nu ;D PEACE!



Haha, den bjuder jag på ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hallå där!

Du, jag kikade in hos dig för att jag har en fråga om den ursnygga designen du gjorde åt mig för några månader sedan. Jag är supernöjd och så, men jag har fått flera kommentarer om att texten inte syns - alltså, att det som är den vita bakgrunden för mig är svart för många andra, så de ser inte vad jag skriver om de inte markerar texten.

Finns det något man kan göra åt detta? Då jag inte kan ett dugg om sånt där med bloggdesign och bara varit väldigt glad för att du hjälpt mig, så tänkte jag att jag skulle fråga iaf. Det verkar ju väldigt konstigt!

2008-09-24 @ 12:15:24
URL: http://pingvinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0