REN KÄRLEK!! <333

I swear I have died and gone to heaven!!



145  Viol tablettask Fazer


Violglass, svaret på mina böner och det som numer kommer få mig genom livet! Hur kan detta märsterverk gått förbi mig? Lätt mitt nya knark, 14 spänn för en förpackning nere på Ica. Viol är den smak som jag älskar över allt annat, det är så löjligt gudomligt gott så det är inte sant!! Men när jag slutade mer godis var jag tvungen att ge upp min gamla kärlek, Fazer Violtabletter. Sias violglass får hålla mig flytande tills nästa år, då återgår jag till min gamla kärlek, violtabletter och violkarameller <33

/ elin ♥

BTW, André's kompis Per är världens mest irriterande människa, och jag kommer sparka smalbenen av honom!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men Elin du är ju oxå dryg ju xD

2008-09-25 @ 10:18:42
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0