Rosa sneakers

Dålig update, jag vet! Men i alla fall, igår hade vi uteritt på ridningen, det var mys :) Jag hade Totte, han är BIG!

Jag hann ju hem en sväng igår mellan datorkunskapen och svenskan också (hallå, tre timmar hål lixx), och då satt jag vid datorn och chattade med André ;) Fast sen drog min dator på sig ett virus, så nu är den lite sjuk. Men jag har lyckats rädda alla mina bilder och min musik, så nu medans den dampar ska jag först försöka rädda lite till, sen får jag väl köra systemåterställning om det skulle gå dåligt då ;P

Idag har det varit bra i alla fall, kallt, men bra. Vi körde Boboll på idrotten, skitmysko sport, men SKIITKUL! När man väl förstår det. Det är som softboll, men med slappare regler om tjuvningar, och banan går liite småmysko också. Vi vann, inte för att vi var duktiga på att slå, men för att vi var grymma med att bränna! Vi brände skiten ur hela andra laget, vi brände alla utom två (fan ta Saga och Robin!!).

Anyways, annars var det väl inget specc. Vi fick leka i en datorsal på franskan, det var skoj ;) Tills jag snabbt och smygande tittade in på internet en sväng, då hörde man läraren i hörlurarn; "Hej Elin, vad gör du för nåt på internet då?". Hon kan tydligen se allt man gör, snacka Storebror Ser Dig alltså!!

Jag har i alla fall slutat för dagen (duuh!), och ska iväg och gymma när mamma kommer hem. Det var längesen sist det i alla fall! Menmen! Härligt att komma i form igen ;) Aja, jag kommer väl att sitta på bärbara nu en tid framöver.. Men det gör inget ;)
Imorgon har vi redovisning på historian, annars har vi inget speciellt. Vi slutar tre.. Sen på torsdag har jag ridning igen, vi ska rida ut då med. Sen så är det inget annat den här veckan tror jag. Eller ja, på fredag ska jag ju hem till Malin också, det skulle vara lite myskväll typ. Hella, Linkie och André skulle också dit, jag vet inte om det kommer någon annan.. Menmen, nu avslutar jag mitt lååånga inlägg med en bild på mina söta rosa sneakers ;D



/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0