Step up 2, bildspecial, rosa plattång m.m ;)

Fyfaan vad bra den var! Laddade hem Step Up 2 - The Streets för ett tag sedan, och har inte sett den förns nu, skiitbra! Nu kommer mitt bildextra, som lovat ;)





Photoshop är bäst! ;D Ja, idag var jag ju på stan med Hella också. Det var skitmys :) Vi fikade krämkaka (<33) och gick runt och myste. Hon köpte en skitsnygg väska, jag har suktat i flera månader, men det fanns inga i svart längre ;D Och vet ni vad jag köpte? Jag köpte faktiskt en rosa plattång!!



Gaah! I looove it! Men allvarligt, 200 spänn för en keramisk plattång, vaddå bra pris?! And it's pretty ;]

Idag i skolan vare soft, bild i två timmar, och jag började med färgen i mitt screen-tryck. Visst, det går åt helvete, och det var skitkladdigt, men wtf ;D Sen fick jag ha på mig en skiitsnygg skjorta också ;D Se bild ;)
Annars då? Jag hade damp hela engelskan, jag tycker verkligen inte om läraren!! Ja, sen gick jag och Hella ner på stan, och sen åkte vi hem hit, provade min nya plattång, sen så satt vi bara och tittade runt på youtbe ;D

Imorgon ska jag sitta med designer hela dagen, och på kvällen ska jag hem till Malin och spela Wii med Hella och Linkie, myys! På söndag har jag stalltjänst, så fyra timmar i stallet med mockning ;P Men ja, nu tänker jag titta på filmen igen, se den, den är bäst!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

"edvin skäller på lisa som inte orkar med", hahahahahaha x) tänk vilka dagar jag har! att jag står ut ;D nej, jag tycker NV- dagarna är bäst!

2008-09-26 @ 23:56:41
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/
Postat av: Erika

Du behöver väl ingen plattång?! Du har platt hår! Jag behöver plattång jag har jobbigt hår!!

2008-09-28 @ 21:55:03
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0