Darrrrrling!

Heey! Hur mår alla idag? Fyfan, jag hade stalltjänst imorse! Inte kul. För vem gillar inte att gå upp sju på en helg för att åka till stallet och arbeta häcken av dig i fyra timmar?! Jag svär, när jag kom hem värkte det i hela kroppen!



Här är lite bilder från igår i alla fall :) Det var mys, vi åt hallonpaj, spelade wii och tittade på Raise Your Voice <3 Tack för en härlig kväll darlings!

Nu ska jag vara social med André via sms, den tönten var ju i Sthlm, så han missade vår wii-kväll ;) Sen ska jag fixa några designer också, jag ligger i ;D

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Tack så mycket, bloggdesignen blev jätte fint. Och extra kanten går ju bara inte och göra ngt åt så, :D Tack tack tack! Nöjd e jag :D <3 Skall du skicka koden elr ngt sen då eller?

2008-09-28 @ 21:41:07
URL: http://lovej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0