It's nais ;)

Hej gullhoppor!! Hur mår ni? Själv mår jag rätt bra antar jag :) Har lite ont i benen däremot, mer om det strax ;)

Imorse hade vi kemi för fösta gången. Läraren verkar väl rätt bra, fast hon är från Ryssland/Ukraina, så hon bryter rejält. Men man kan förstå henne ändå, om man anstränger sig :) Det ska bli skapligt kul att labba i alla fall, det fanns kemikalier ÖVERALLT! Jag tycker om kemikalier ;D
 Efter kemin hade vi idrott, fotboll ute på nya konstgräset. Här märks det att man inte har något som ens liknar kondis!! Jag var död efter uppvärmningen, och sedan var jag back när vi började spela. Springaspringaspringa. Jag var duktig nog att göra ett mål också, skulle skjuta upp bollen från vår planhalva och den lobbades rätt in i mål, kändes sweet ;)
 Så det är alltså därför jag har ont i benen också ;)

Sen hade vi franska, lunch (urkfisk), svenska, matte och historia. Nais (Borat-känsla ;)) Ja, sen slutade vi också, och nu sitter jag här hemma och tänkte titta igenom skolböckerna jag tog med hem; matte, franska och svenska.
Imorgon är det program-dag, så NV-dag med andra ord. Och ingen nollning, strängt förbjudet på vår skola ;D Så ja, det blir väl mys :) Annars är det väl inget mer.. Men ja, ni får ha det bra :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0