Tralalalaaa :)

Hejsan! Hur mår alla idag? Jag mår prima :) Min väska väger typ 500kg också, jag har ett litet läxberg med mig hem, och imorgon blid det ännu större ;) Vi ska läsa två kapitel i kemiboken, svara på frågor och lära oss periodiska systemet (hur det är uppbyggt osv), i matten ska jag bara räkna på en bit, och sen har vi lite engelskaglosor tills imorgon. Sen ska jag ta hem svenskan också, så jag blir klar med den över helgen.

Imorgon har vi världens softdag, ååh, jag älskar fredagar :D Vi börjar kvart över tio (!!) så man får sova riktigt länge. Sen har vi två timmar bild, lunch och engelska, sen slutar vi :) Härligt härligt! På kvällen skulle ju jag, Hella, Linkie och André hem till Malin också, men hon blev sjuk, så vi ska vara hemma hos mig istället :) Malin får bara fokusera på att bli frisk så hon kan vara med nästa gång. Sen eftersom Hälsingegymnasiet tydligen har softare fredagar än vi så kommer André förbi t-berg på dagen också ;)

Annars då? Jag ska nog steka ägg och äta innan jag ska iväg till stallet, uteritt ffs! Jennifer, du får ta och bli frisk så du kan komma nästa vecka!! :D Sen i helgen skulle jag möjligtvis med till Erikas stuga :) På söndag måste jag dock sitta med bloggdesigner hela dagen, vilket betyder att min dator måste lagas PRONTO! Jag tror jag kör en systemåterställning nu snart ;) Ha det bra, så hörs vi senare igen :)



Puss från mig och mina goda hallongrottor som jag bakade tidigare i veckan :D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

när vi kommer till dig så ska jag ha en sån där hallongrejs ! bara så att du vet ;)

2008-09-18 @ 17:54:38
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0